اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس باز هم شماره حساب اعلام کرد!| هواداران پول کالدرون را بدهند

  • کد خبر: ۶۷۷۵۹
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
پرسپولیس باز هم شماره حساب اعلام کرد!| هواداران پول کالدرون را بدهند
نایب‌قهرمان آسیا برای پرداخت طلب کالدرون، دست‌به‌دامن هواداران شد.

به گزارش شهرآرانیوز ، باشگاه پرسپولیس شاید تنها‌باشگاهی در فوتبال دنیا باشد که باوجود قهرمانی در ۴ دوره پیاپی از لیگ باشگاهی کشور و همین‌طور کسب عنوان نایب‌قهرمانی در ۲ دوره لیگ قهرمانان آسیا، همچنان با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و آن‌قدر از نظر مالی تحت‌فشار است که باز هم سراغ راهکار‌های آماتورگونه‌ای، چون دریافت کمک مالی از هوادارانش می‌رود.


دریافت پول از هواداران در مقاطی، چون جنگ‌های مدیریتی و نبرد در میانه‌های جدول در‌حالی‌که درآمد چندانی نصیب پرسپولیس نمی‌شد، شاید منطقی به نظر می‌رسید؛ اما در این مقطع که پرسپولیس قهرمان ۴ دوره پیاپی لیگ برتر است و در آستانه کسب قهرمانی پنجم است و در آسیا نیز ۲ عنوان نایب‌قهرمانی کسب کرده و این فصل نیز این فرصت را دارد تا باز در فینال آسیا حاضر شود، بسیار عجیب است. نمونه‌اش در فوتبال وجود ندارد. این یک ادعا نیست؛ رخدادی تلخ، اما واقعی است. اما برای باشگاه پرسپولیس این اتفاق رخ داده است.

 

باشگاه پرسپولیس به‌واسطه سیاست‌های تحریم، قادر به دریافت پاداش‌های آسیایی خود نیست و از‌سوی‌دیگر حق پخش تلویزیونی را که در فوتبال دنیا امری جا‌افتاده به‌عنوان منبع مالی است، دریافت نمی‌کند. درآمد‌های تبلیغات محیطی نیز به‌حدی نیست که حتی کفاف پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان را بدهد.

 

ضمن اینکه قرارداد‌بستن با کارگزاری که قراردادش آن‌قدر محکم است که باشگاه نمی‌تواند این قرارداد را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند و در قرارداد‌های تمدیدی هر سال تنها مبغی بین ۲۰ تا ۲۵‌درصد به قرارداد اضافه می‌کند، امروز سمیعی و هیئت‌مدیره را به سمت‌و‌سویی برده که باز هم از راهکار‌هایی استفاده کند که حتی در پرسپولیس دهه ۶۰ هم این‌گونه آشکار انجام نمی‌شد. پرسپولیسی که در تمام این سال‌ها به پرسپولیس دولتی یا پرسپولیس حکومتی معروف شده، حالا قرار است برای پرداخت بدهی کالدرون روی کمک هوادارانش حساب کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->